Fitness tracker pro děti s motivy kreslených postaviček od
Disney a komiksových akčních hrdinů.
Vaše děti mohou prozkoumávat svůj svět s náramkem vívofit junior
3. Tento dětský odolný tracker s barevným displejem a několika
možnostmi zobrazení ciferníku, dokáže fungovat až 1 rok na
uživatelsky vyměnitelnou baterii. Má několik různých funkcí, které
ocení jak děti, tak rodiče. Dětem ukazuje, jak jsou během celého
dne pohybově aktivní, tzn. počítajá, kolik kroků děti za den
nachodí a kolik minut stráví intenzivním zdravým pohybem. Při
dlouhodobější neaktivitě (např. při delším sezení u počítače nebo
televize) je upozorní s výzvou k pohybu. Zároveň jde o užitečný
nástroj pro rodiče, kterým mohou zadávat svým dětem různé domácí
úkoly a povinnosti a motivovat je k jejich plnění prostřednictvím
vybraných odměn. Na úkoly je možné nastavit alarmy (budíčky) a
náramek pak zvukovým signálem a zvoleným obrázkem i textem dětem
sdělí, že je např. čas na psaní domácích úkolů do školy nebo si
jít vyčistit zuby a spát. Za každý splněný úkol děti dostanou
určitý počet virtuálních penízků - zlatých mincí, které si po
našetření dostatečného množství mohou proměnit ve vybranou odměnu.
A pro trochu duševní pohody rodičů se dá rychle podívat na
telefonní číslo nouzového kontaktu přímo na displeji hodinek.
-
Barevný displej s úhlopříčkou 0,56" (1.41 x 1.41 cm).
-
Silikonový řemínek pro zápěstí s obvodem 13 - 17.5cm.
-
Motivuje děti k pohybu, plnění úkolů a soutěžení.
-
Počítá nachozené kroky za den a minuty strávené intenzivním
pohybem.
-
Upozorňuje na neaktivitu a vybízí k pohybu (např. při
dlouhodobém sezení).
-
Upozornění na naplánovaný čas plnění úkolů (zvukem, obrázkem
a textem).
-
Aplikace pro mobilní telefon zdarma.
-
Vodotěsné i pro plavání.
-
Bez nutnosti nabíjení, baterie s dobou provozu více jak 1 rok.
APLIKACE VIVOFIT JR. - K plnohodnotnému zprovoznění náramku
je potřeba mobilní telefon s nainstalovanou aplikací vívofit jr.,
která je ke stažení zdarma pro telefony se systémem Android a iOS.
Aplikaci má pod kontrolou rodič. Při prvním spuštění vytvoří
virtuální rodinu, ke které se mohou připojit všichni členové
skutečné rodiny se svými zařízeními Garmin a následně porovnávat
své dosažené výsledky. Každému dítěti vytvoří v aplikaci profil se
jménem (to se následně bude zobrazovat i na displeji náramku),
obrázkem nebo fotkou a spáruje vívofit junior 3 s telefonem
prostřednictvím bezdrátového připojení bluetooth. Od této chvíle
začne být náramek plně aktivován a kdykoliv je v dosahu rodičova
telefonu, může dojít k synchronizaci a přenosu uložených dat.
KROKY, AKTIVNÍ MINUTY A SPÁNEK - Junior 3 funguje
jako krokoměr, počítá kolik kroků děti za den nachodí a jak si
vedou v porovnání s ostatními členy rodiny. Počítá také, kolik
minut denně se děti věnují zdravému pohybu a prozradí zda a
kolikrát splní minimální 60 minutový denní cíl. Rodiče vidí ve
svém mobilu graf s časovou osou a mají tak přehled kdy jsou jejich
děti nejaktivnější a kdy naopak mají pohybu méně. Mají-li děti
náramek na ruce i během noci, uvidí rodiče v aplikaci jak délku,
tak i kvalitu spánku - čas strávený v hlubokém spánku, lehkém
spánku, či případně aktivitu během noci, kdy se dítě probouzí ze
spaní a nemůže spát.
POVINNOSTI A ODMĚNY - Další podstatnou funkcí náramku
jsou domácí úkoly (povinosti) a odměny za jejich plnění. Rodiče
mají v aplikaci na výběr z mnoha přednastavených povinností, které
dětem dají za úkol, nebo mohou vytvořit a pojmenovat vlastní dle
svého uvážení. Může to být např. úklid hraček, pomáhání v kuchyni,
cvičení na hudební nástroj, luxování a podobně. Dále nastaví, jak
často mají děti svou povinnost plnit, např. každý den, jen o
víkendu, ve vybrané dny atd. Volitelně lze nastavit i alarm na
určitý čas, náramek pak děti pípáním a obrázkem s textem na
displeji upozorní, že je právě teď čas nakrmit křečka, napsat
úkoly do školy nebo vyčistit si zoubky a jít spát. Každá povinnost
je ohodnocena dle uvážení rodičů určitým počtem virtuálních
penízků - zlatých mincí. Rodiče v aplikaci odškrtnou splněný úkol
a dětem se hned v zápětí na displeji náramku ukáže, kolik mincí
jim přibylo. Nastřádané mince si děti mohou následně proměnit za
některou z odměn, které opět vyberou a nastaví v aplikaci rodiče
dle svého uvážení - může to být kapesné nebo třeba nová hračka,
zmrzlinový pohár, společný den v zábavním parku či v ZOO, návštěva
kina a další. Každá z odměn samozřejmě může být oceněna jinou
hodnotou (počtem) mincí.
PŘÍBĚHY a DOBRODRUŽSTVÍ - S
barevnými řemínky
Blue Stars, Digi Camo nebo
Lilac
Floral budou děti objevovat nová fascinující místa, řešit
zajímavé hádanky a zapisovat si do sešitu vzpomínky na úžasná
dobrodružství. Uvidí pyramidy starověkého Egypta, naučí se cviky
pro zahřátí v mrazivé Antarktidě nebo se setkají se žraloky na
Velkém bariérovém útesu. Nákupem nového řemínku získáte přístup k
novým dobrodružstvím v aplikaci (aktivační kód je součástí balení
s novým řemínkem). Příběh odpovídá motivu řemínku a vše můžete
spravovat v rodičovské mobilní aplikaci a rozhodnout, co se bude
dít dnes. S řemínkem s
Černým panterem
nebo
Iron-Manem děti při dosažení denního cíle (60 minut
aktivity) postupují ságou Infinity, dobrodružstvím studia Marvel,
která je inspiruje k lepším výkonům. S vaší pomocí děti vstoupí do
nových dobrodružství a prožijí vzrušující chvíle ze ságy Infinity
společně se svými oblíbenými hrdiny studia Marve. S řemínkem z
řady
Disneyovských princezen mohou objevovat nová
dobrodružství a kouzelný svět princezen Ariel, Belly, Jasminy,
Mulan a Lociky. Pomohou Locice a Flynnovi Rychlíkovi utéci před
stařenou Gothel, společně s Mulan zachrání císaře nebo s Jasminou
prozkoumají Jeskyni zázraků. Budou pomáhat Avengerům kazit Lokiho
ničivé plány, zachraňovat svět před Ultronem nebo cestovat
kvantovým světem, získávat Kameny nekonečna a bojovat s Thanosem.
Čím lépe si plní (případně překračují) cíle denní aktivity, tím
větší část příběhu uvidí.