Záruka náhodného poškození
Notebooky, tablety, PC, monitory, TV
Zakoupením záruky náhodného poškození pro výrobky v této skupině získá zákazník výhody služby, které ho chrání po dobu 12 nebo 24 měsíců od nákupu:
- v případě poškození výrobku
- následkem nárazu či pádu, například při pádu notebooku ze stolu
- vzniklé působením vlhkosti či vody, například při polití tabletu kávou
- škody způsobené funkční závadou či mechanickou poruchou, které nejsou kryté zárukou. - v případě odcizení výrobku
- v důsledku loupeže nebo vloupání
Na pojištění Náhodného poškození této skupiny výrobků se vztahuje spoluúčast pouze 15% v prvním roce a 25% v druhém roce.
Mobilní telefony
Varianta STANDARD
- Náhodné poškození
může být způsobené pádem, vniknutím kapaliny do el. částí, mechanickým poškozením během přepravy zákazníkovi a vniknutím cizích předmětů do výrobku. Základní varianta STANDARD nekryje poškození displeje a jeho dotykové vrstvy. - Odcizení
ztráta výrobku v důsledku loupeže nebo krádeže vloupáním (do motorového vozidla) - Zneužití mobilního telefonu
pojištovna hradí náklady vzniklé v době po odcizení, související s hovory a staženými daty, včetně nákladů na blokaci SIM karty, do limitu 3.500,- Kč.
Varianta TOP
- Náhodné poškození
může být způsobené pádem, vniknutím kapaliny do el. částí, mechanickým poškozením během přepravy zákazníkovi a vniknutím cizích předmětů do výrobku. Varianta TOP kryje poškození displeje a jeho dotykové vrstvy. - Odcizení
ztráta výrobku v důsledku loupeže nebo krádeže vloupáním (do motorového vozidla) - Zneužití mobilního telefonu
pojištovna hradí náklady vzniklé v době po odcizení, související s hovory a staženými daty, včetně nákladů na blokaci SIM karty, do limitu 3.500,- Kč.
Pojišťovna uhradí náklady na opravu výrobku (včetně náhradních součástek) a jeho doručení ze servisu zpět k zákazníkovi. V případě nového výrobku pojišťovna uhradí náklady na nový přístroj a jeho doručení k zákazníkovi.
Zákazník hradí náklady na dopravu poškozeného přístroje do servisu a nízkou spoluúčast při převzetí výrobku, a to ve výši 10% z pojistného plnění. Pojistné plnění je zákazníkovi hrazeno do výše časové ceny výrobku.
Jak probíhá řešení oprav?
V případě, že se v průběhu platnosti pojištění objeví závada na přístroji, má zákazník dvě možnosti, jak MONDIAL kontaktovat:
ONLINE
Stačí, aby zákazník načetl QR kód na své pojistné smlouvě a automaticky bude přesměrován na webové stránky pro nahlášení pojistné události. Údaje ze smlouvy se automaticky vepíší do webového formuláře.
Po odeslání hlášenky bude zákazník o dalších krocích informován emailem. Do 2 pracovních dnů náš servisní partner kontaktuje zákazníka a domluví se s ním na způsobu a termínu opravy.
Web: www.hlaseniskod.cz
Email: property@mondial-assistance.cz
TELEFONIKY
Zákazník si připraví číslo smlouvy a zavolá na telefoní číslo uvedené na smlouvě.
Pracovníci zákaznické linky si ověří platnost smlouvy, vezmou si od zákazníka kontaktní údaje, dále informace o výrobku a charakteru jeho závady. Zakázku poté předají příslušnému servisnímu partnerovi, který do 2 pracovních dnů kontaktuje zákazníka a domluví se s ním na způsobu a termínu opravy.
+ 420 283 002 868