KaK.cz - počítače plné života

Záruka náhodného poškození

Notebooky, tablety, PC, monitory, TV

Zakoupením záruky náhodného poškození pro výrobky v této skupině získá zákazník výhody služby, které ho chrání po dobu 12 nebo 24 měsíců od nákupu:

  • v případě poškození výrobku
    - následkem nárazu či pádu, například při pádu notebooku ze stolu
    - vzniklé působením vlhkosti či vody, například při polití tabletu kávou
    - škody způsobené funkční závadou či mechanickou poruchou, které nejsou kryté zárukou.
  • v případě odcizení výrobku
    - v důsledku loupeže nebo vloupání

Na pojištění Náhodného poškození této skupiny výrobků se vztahuje spoluúčast pouze 15% v prvním roce a 25% v druhém roce.

Mobilní telefony

Varianta STANDARD

  • Náhodné poškození
    může být způsobené pádem, vniknutím kapaliny do el. částí, mechanickým poškozením během přepravy zákazníkovi a vniknutím cizích předmětů do výrobku. Základní varianta STANDARD nekryje poškození displeje a jeho dotykové vrstvy.
  • Odcizení
    ztráta výrobku v důsledku loupeže nebo krádeže vloupáním (do motorového vozidla)
  • Zneužití mobilního telefonu
    pojištovna hradí náklady vzniklé v době po odcizení, související s hovory a staženými daty, včetně nákladů na blokaci SIM karty, do limitu 3.500,- Kč.

Varianta TOP

  • Náhodné poškození
    může být způsobené pádem, vniknutím kapaliny do el. částí, mechanickým poškozením během přepravy zákazníkovi a vniknutím cizích předmětů do výrobku. Varianta TOP kryje poškození displeje a jeho dotykové vrstvy.
  • Odcizení
    ztráta výrobku v důsledku loupeže nebo krádeže vloupáním (do motorového vozidla)
  • Zneužití mobilního telefonu
    pojištovna hradí náklady vzniklé v době po odcizení, související s hovory a staženými daty, včetně nákladů na blokaci SIM karty, do limitu 3.500,- Kč.

Pojišťovna uhradí náklady na opravu výrobku (včetně náhradních součástek) a jeho doručení ze servisu zpět k zákazníkovi. V případě nového výrobku pojišťovna uhradí náklady na nový přístroj a jeho doručení k zákazníkovi.

Zákazník hradí náklady na dopravu poškozeného přístroje do servisu a nízkou spoluúčast při převzetí výrobku, a to ve výši 10% z pojistného plnění. Pojistné plnění je zákazníkovi hrazeno do výše časové ceny výrobku.

Jak probíhá řešení oprav?

V případě, že se v průběhu platnosti pojištění objeví závada na přístroji, má zákazník dvě možnosti, jak MONDIAL kontaktovat:

ONLINE

Stačí, aby zákazník načetl QR kód na své pojistné smlouvě a automaticky bude přesměrován na webové stránky pro nahlášení pojistné události. Údaje ze smlouvy se automaticky vepíší do webového formuláře.
Po odeslání hlášenky bude zákazník o dalších krocích informován emailem. Do 2 pracovních dnů náš servisní partner kontaktuje zákazníka a domluví se s ním na způsobu a termínu opravy.

Web: www.hlaseniskod.cz

Email: property@mondial-assistance.cz

TELEFONIKY

Zákazník si připraví číslo smlouvy a zavolá na telefoní číslo uvedené na smlouvě.
Pracovníci zákaznické linky si ověří platnost smlouvy, vezmou si od zákazníka kontaktní údaje, dále informace o výrobku a charakteru jeho závady. Zakázku poté předají příslušnému servisnímu partnerovi, který do 2 pracovních dnů kontaktuje zákazníka a domluví se s ním na způsobu a termínu opravy.

+ 420 283 002 868

 

Všeobecné obchodní podmínky